Služby & Produkty
Grafický design
Grafický návrh webu je nesmírně důležitý. Právě on určí, zda váš web návštěvníky zaujme, zapůsobí na ně důvěryhodně a bude se jim dobře používat. Neexistuje větší chyba než pohřbít hodnotný obsah a technicky vyspělý systém špatně navrženými šablonami. My grafiku umíme a šablony kódujeme podle všech standardů. Čtěte dál a dozvíte se, proč tuto práci svěřit právě nám.
Realizace webové prezentace
Tvorba www stránek nás baví a tak je na našem kontě řada zajímavých a úspěšných projektů, internetových obchodů, internetových prezentací a spokojených klientů. Realizace webu není jen vložení vašeho obsahu z textového dokumentu do nějaké šablony, ale díky vaší součinnosti jsme vám schopni vyvinout stránky , které vám nejen vydělávají a přináší vám nové klienty, ale mají úspěch u všech uživatelů. Kombinace skvělého designu a našeho online nástroje pro správu webu UW2 CMS vás nadchne a ukáže vám jak je jednoduché web ovládat.
Realizace eshopu
Chcete začít podnikat a hledáte profesionální e-shop s maximální podporou prodeje za nízkou cenu? Zajistíme Vám komplexní vytvoření e-shopu za velice přijatelnou cenu, od grafického návrhu, kódování až po samotné naprogramování a spuštění. Internetový obchod obsahuje celou řadu modulů a funkcí, které Vás jistě přesvědčí, že je systém kvalitní a na profesionální úrovni.
Spuštění rezervačního systému
Naše společnost vyvinula specializovaný server na rezervaci www.zamluvto-online.cz, který umožňuje našim klientům efektivně rezervovat jejich sportoviště nebo služby jako jsou masáže a relax centra nebo lékaři. Zefektivněte i vy vaše rezervace a získejte opravdový přehled a pohodlí pro vaše klienty.
Implementace CMS systému pro online správu webu
Redakční systém je speciální aplikace pro správu internetové prezentace bez znalosti příslušných technologií. Zrychluje aktualizace webu, usnadňuje redesign, zajišťuje pokročilé funkce a zlevňuje další vývoj. Proto má redakční systém takovou oblibu a návratnost investic je poměrně rychlá.
Internetový marketing online
Dokončením projektu a jeho úspěšným spuštěním zpravidla nic nekončí. Je třeba dát o projektu vědět zákazníkům a zajistit jeho bezproblémových chod, údržbu a rozvoj. Ani sebelepší web se v dnešní době neobejde bez propagace. Má-li vám vydělat nebo naopak ušetřit peníze, musíte na něj přivést dostatečné množství návštěvníků a ty pak proměnit v zákazníky. Navrhneme pro vás řešení, které efektivně zhodnotí vaše investice do webu.
PPC reklama
Zkratka PPC označuje internetovou reklamu placenou za proklik. Jde o efektivní způsob zvyšování návštěvnosti webu, který výborně doplňuje klasickou optimalizaci pro vyhledávače. Pro inzerenta je PPC reklama výhodná, neboť neplatí za umístění reklamy (na kterou by třeba nikdo neklikal), ale za reálně přivedené návštěvníky.
Copywriting, obsahový text
Psaní pro elektronická média má svoje pravidla. Vycházíme z uživatelských zvyklostí čtení na webu, respektujeme Cílové skupiny, sledujeme trendy. Píšeme texty tak, aby je lidé četli. Copywriting je činnost, která se zabývá vytvářením textů, mott a sloganů. Web copywriting je užší obor této činnosti, specializovaný na psaní textů pro web.
SEO analýza
Nepřivádí vám vyhledávače dostatek návštěvníků? Jsou návštěvníci málo cílení? Pak potřebujete SEO analýzu. Zmapujeme aktuální situaci, najdeme slabá místa a doporučíme řešení. Zároveň navrhneme dlouhodobou koncepci SEO a naučíme vás, jak optimalizaci pro vyhledávače propojit na další internetové aktivity, aby se vzájemně podporovaly.
Webová analytika
Webová analytika se zabývá měřením internetových dat a jejich interpretací. Možná ji znáte pod nepřesným názvem statistika návštěvnosti. Umožňuje porozumět chování návštěvníků a pomáhá s optimalizaci webu k vyšší efektivitě – a to na základě čísel, nikoliv subjektivních pocitů. Zasahuje do celého internetového marketingu. Například vám pomůže vyhodnotit SEO aktivity a link building, či ukáže, které reklamní kampaně se vám vyplácejí.
Analýza použitelnosti
Návštěvníci často nedokončí objednávku ve vašem internetovém obchodě. Neobvykle velké množství lidí váš web opouští po shlédnutí první stránky. Možná celý váš web působí trochu nepřehledně. Nebo máte podezřele malý konverzní poměr – ačkoliv máte hodně návštěvníků, jen málo z nich se stane zákazníky.
To vše jsou klasické příznaky problémů s použitelností webu. Máte-li podobné starosti, neváhejte s objednávkou testování použitelnosti, může vám ušetřit mnoho peněz. A to nejen při zvyšování obchodní efektivity již hotového webu, testování použitelnosti se vyplatí i prezentacím teprve budovaným. Problémům je vždy výhodnější předcházet.